Friday, February 20, 2009

ei ole vaja torkida!!!/leave Britney alone

....asju, mida ei oska. Nüüd keerasin pmst terve oma blogi sinnasamusessigi, kuna jälle! Triinu(annad mulle siin halba eeskuju, mis!!!) õhtusel tundus jube äge hakata kogu oma siinset keskkonda muutma. hädasti oli vaja. Selle tulemusena ei leidnudki ma mingit ägedat blogipõhja ja kaotasin kogu oma linkidearhiivi. palju õnne mulle. Ah, täna on üldse sitt päev olnud, lähen joon kodus täis ennast. Või midagi. Eks ma siis hakkan vindise peaga kogu oma arhiivi taasatama.

ps. Tra, eriti närvidele käib et siin on reavahed nii tihedad, fondid nii suured ja visuaalne õhk olematu. Tramaivõi!!!!!

pps. ja kõige rohkem käib närvidele see, et siin pole nuppu et kirjuta uus post!!!

naguniihellyeah!

5 comments:

Kata said...

ma sain väikse südamerabanduse siin, mõtlesin et kuhu ma nüüd sattusin :)

Triin said...

Ma ei ütle sulle mitte kunagi enam mitte midagi. Ausalt. Vist. Või siis midagi ikka. Aga...

Le Divin M said...

Jooma tulete?

Le Divin M said...

See on tegelt pigem käsk, kui küsimus. Viskad Atu tööle ja ise meile aeroobikasse!

misskessu said...

Hahaa,kahjuks ei saa! Tulime just mu tädi õbepulmast ja nüüd akkab vanameister täie pasaga tööle. Lisaks on järelkasv palavikus.