Monday, February 2, 2009

aitäh, google!!!!


triin kurtis mulle et oma nime googeldades ei tulnud ühtegi tema pilti, ja ma siis ka proovi pärast googeldasin ennast. ja kas sa näe - kui panen kerstin raidma - tuleb mitmeid töid mis ma olen taevas teinud- st lexuse pildid, riinu pilt spin fm-i reklaamist, kollaseks värvitud allveelaeva pilt, loitsu video pilt, eesti muusikaauhindade logo, minu pilt, raadio mania diplom, musta albumi kaas, Diana Radavičiūtė ja piina-liina pildid, batmani pilt, soovide puu pilt, kanuti gildi saali logo, marek tamme pilt, xx jõhvi rahvajooksu pilt, ja veel palju absurdseid asju. kui googeldasin kerstin kessu raidma, oli seal palju loitsu pilte ja ahto pilt, viktor villandi pilt, pertti soomanni pilt ja üks minu pilt- aitäh- , ka!
tänan, google, tõesti tänan, see on siis tänu minu astatepikkuse aktiivse töö eest jah????


2 comments:

Kata said...

heee, ma siis googeldasin ka ennast, tuli küll minu pilt, ja siis miski tänuavaldus millest ma midagi ei tea, ja siis veel hulk vanilla ninja pilte ja voodoo mukud :D

Kata said...

nukud siiski :P