Thursday, January 15, 2009

Rocknroll- aeroobika!!!

Virisesin mehele, et tahaks trenni teha, aga ei tea, mida. Mees selle peale soovitas aeroobikat. Mina vastu et aeroobika sakib, seal on nõme musa ja roosades trikoodes naised. Tema selle peale vastu et tee siis oma hevi-aeroobika!
Kusjuures mõte on väga tuus ja seda tõsiselt, sest millegipärast arvan et minusuguseid on päris palju, kes pmõtteliselt ennast tavalises "aeroobses" keskkonnas ebamugavalt tunnevad ja selle tõttu pole ka ennast liigutama hakand, kuigi peaks. Kuid Motörheadi või Monster Magneti või Metallica järgi viitsiks ennast painutada küll, ja ei tuleks mõttesegi häbeneda seda et ainukesed trenniriided on lugematud mustad bändisärgid (PlanetSpordis jõusaalis käies sain küll vaprate ja ilusate käest pikki pilke oma Loitsu ja Motörheadi särkide eest):P
Seega näitsikud, kes te mu plogi loete, subskraibige ennast, kui ma näen et huvi on, võtan jõulisemad meetmed tarvitusele(mul on isegi pmst treener ja ruumid olemas juba:PP)
Kui on olemas Gooti-kõhutants, Punkrock- aeroobika ja jooga indirokkaritele, why not siis Rocknroll või Heavy-aeroobika!!!








naguniihellyeah!

15 comments:

Triin said...

Ma olen käsi!

Le Divin M said...

Treeneriparki soovitan oma lasteaia rühma- ja laulukaaslast: http://www.youtube.com/watch?v=77sov7ZkIxg

BD6 said...

No oleks see vast ettevõtmine. Ja kusjuures selline, mida oleks nõus isegi tegema! Olen ka käsi! :)

Kirss said...

ikka käsi.

Pandora said...

Käsi ikka. Mõnus trenn, mõnus muusika ja mõnus grupp - äge! :D

Anonymous said...

Mina ka! Mina ka!

misskessu said...

Väga tore!!! kuna osalisi on ka mujalt kogunenud ja huvi on ootamatult suur, saadan ka Orkuti neidudele kirja laiali ja kui huviliste arv enam -vähem paigas, siis saab järgmine nädal kohtuda proffesionaalse (potensiaalse) treeneriga ja temaga täpsemalt üle rääkida asjad!!!

Kata said...

tehke siis video ka valmis ja saatke mulle, hakkan kodus trenni tegema ;)

Trixi said...

See video idee on küll lahe x) Tegelikult saaks sellest hea äriidee ju

Kata said...

et siis video-idee eest tahaks ka miskit protsenti.... natuuras saab ka maksta :D

misskessu said...

Noh, kui asi hästi läheb miks mitte:)
Aga Kata, miks sa trenni ei tule siis?

Kata said...

ma ei ole vist piisavalt "people person", mis puudutab igasuguseid trenne. samas võib-olla on see ilm, mis mõjutab hetkel.
aga kodus üksi võin küll sportida, mul isegi hularõngas olemas, ja aeroobika dvd :D:D:D

Le Divin M said...

Hevikarate ja -aeroobika ametlik kodulehekülg avatud: http://ledivinm.blogspot.com/2009/01/sport-massidesse.html

Mina, suur ja väike said...

elu on näidanud, et minust trennimutti ei saa, aga kui üritus laiemat kõlapinda vajaks, siis ma kohe kirjutaks sellest meie žurnaali. meil on pidulikult palju lugejaid.

goldview said...

jdfla45435w3
Ed hardy clothing indignation among the young end of the world for its style and unique. See a variety of people grew up to show

off a different fashion and style, and may be dreaming of it as stylish and cool. ed hardy

jeans
on the very fashionable and trendy clothing line is now possible. In fact, many celebrities looking to show off this

super cool fashion statement and show off their attitude. If it is plain that you want, then hardy love is your brand. What are

inspired by its collection of mostly ed hardy jeans Aide tattoo design, which is why you see

many skulls, cool heart and hardy in many other design clothing. This is sometimes also known as street wear clothing.