Thursday, April 17, 2008

Lühike vs pikk


Vana hea Wonderwoman heitis mulle kuskil siin commentsites ette, et ma olla napisõnaline. Siis ma vaatasin ja lugesin taaskord tema blogi ja mõtlesin et vaata kus jahvatab teine! Juttu jätkub ikka kauemaks kohe.:)
Ja jõudsin järeldusele et ma olengi sellise kidura kirjutamisega. või noh, tsiteerides taaskord Teolan Tomsonit "jutt olgu lühike ja konkreetne" :)
Pärilikus määrab. Kui ma peaksin kunagi raamatu kirjutama(mida ma ka kindlasti teen), saan seda umbes 5 minuti kaupa. Sest muidu muutub tüütuks. A kes ütles et lühikese riistaga mehed suuri mehetegusid ei tee???:)

3 comments:

wonderwoman said...

:D Hihii. :D Ma eelistaks ikka pikka. (A)

Ja nojah, sa käid väljas ja räägid inimestega. Ma olen vait koguaeg. :) Tööl ka ju üksi enamasti. Siis kipubki hullumeelsus kallale tulema, mistõttu blogin, kuda käeluud kannatavad vähegi. :D

Ja sa saad piltidele ligi, vaata orkutist mu megaarvutit. :DDD Kui kaks saiti korraga lahti on, siis kräshin. :D Piltidest ärme parem üldse räägigi.
Noh... tuli komm juba pikem, kui su blogi või jaa? :D :P

misskessu said...

tuli, no tuli :D
uurin kindlasti su arvuti kohta järgi:) Ega mul oli just hiljuti endal ka kodus samasugune, lõpuks otsustas mul üks noor tehnikahuviline mees siin "häkkimisprogrammi alla tõmmata", mille peale kompjuuter lõplikult hullus ja käntsel tegi.
Aga mis puutub rääkimisse, -paar aastat veel ja sa räägid oma lapsega rohkem kui sa jaksad:) Mul vähemalt on nii. Aga seda küll et mu töö on üks lõpmatu suhtlus, seepärast hindan hetki kus saan ka natuke vait olla:)

wonderwoman said...

Mul arvuti on siuke, et kui liigutad end laua taga istudes, siis kukuvad juhtmed tagant ära.
Ja laps on mul hammastega raadio vol 2 juba praegu, ainult et vestlusteemad on üsna... noh... jah. :)
Peaks ka uue arvuti ostma, juba ammu plaanitud, aga koguaeg laguneb miski muu ära ja siis jälle lükkub kogu värk.