Tuesday, February 12, 2008

A nagu ambigramm




Täna tööjuures tekkis küsimus, kuidas nimetatakse seda kujundkirja, mis tagurpidi vaadatuna on täpselt sama. No ei tulnud nimi meelde, mitte kellegil. Mul turgatas esimesena pähe anagramm. Kui see ei olnud see. kuid ometi ma teadsin et ma ju tean seda. Dan Browni "Inglid ja deemonid". Illuminati, kõrvetatuna Leonardo Vetra rinnale. Müsteerium ja selle lahendamine.
Minu jaoks oli suurem müsteerium, kui kirjanduslik puzzle selles raamatus (tegelikult vana hea-kes-on-mõrvar- minu lemmik), oli ambigrammi koostamine, millest ma lapseliku õhinaga kinni haarasin. Võtsin aluseks oma nime. Peale pikka ja tüütut pusimist pidin alla vanduma. Kas kõigest ei saagi ambigrammi? -või on see ainult meistri saladus? Kuidas näha tervikut kõigis detailides? Loodan et see ambigramm jääb mu alateadvust kriipima ja ei lase mul valvsust kaotada.

0 comments: